Klik hier om onze jaarkalender te bekijken.

Je kan hier de vakantieperiodes, vrije dagen en activiteiten op terugvinden.

Schoolreglement

Klik hier om ons (verkort) schoolreglement te raadplegen.

Schooluren

De lessen starten ’s morgens om 8.30 u.
De schooldag eindigt om 15.25 u.
Op woensdag eindigt de schooldag om 12.05 u.
Er is middagpauze tussen 12.05 u. en 13.30 u.

Je kan op school terecht vanaf 8.00 u. 's ochtends en tot 15.40 u. 's avonds.

Voor- en naschoolse opvang

Vanaf 7.00 u. ben je welkom in de buitenschoolse kinderopvang Kokon.
’s Avonds ben je welkom in KOKON tot 18.00 u.

Je dient vooraf in te schrijven om gebruik te maken van de buitenschoolse kinderopvang.
03 459 90 64 of bko@kontich.be

Slaapklas

Onze jongste kleuters kunnen na de lunch een middagdutje doen. Voldoende rust is voor jonge kinderen die pas naar school gaan onontbeerlijk. We kennen al onze kleuters en hun noden en vinden het belangrijk om samen met u als ouder op weg te gaan.

Sportsnack

Sportsnack is een beweegproject waarbij de school, Moev ( Vlaamse schoolsport) en Sport Vlaanderen samenwerken. We bieden naschoolse sport aan en hopen zo nog meer kinderen te laten bewegen!

We werken telkens met lessenreeksen waarvoor je je kind kan inschrijven. Bij elke schoolvakantie loopt de lessenreeks af en dien je dus opnieuw in te schrijven wil je deelnemen aan de volgende lessenreeks.

Sportsnack gaat door op dinsdag voor de leerlingen van het 1ste en 2de leerjaar en op donderdag voor de leerlingen van het 3de en 4de leerjaar.