Oudercomité

Gemotiveerde en enthousiaste ouders…

De oudervereniging van de A-HA! School is een groep van gemotiveerde en enthousiaste ouders, die activiteiten organiseert en initiatieven neemt om de band tussen ouders, kinderen en het schoolteam te versterken.

Met de opbrengsten hiervan bekostigt de oudervereniging allerhande projecten die onze kinderen en de school ten goede komen. Zo worden er tussenkomsten geboden voor de meerdaagse uitstappen zodat we, ondanks de maximumfactuur, toch 3 keer tijdens de lagere schoolperiode weg kunnen met de klas!

Activiteiten

A-HAlloween, winterhappening, schoolfeest, quiz, recepties, lenteontbijt… Ons oudercomité staat altijd paraat om de handen uit de mouwen te steken!
Alle opbrengsten van de activiteiten gaan integraal naar de werking van de school.

Wie is wie?

Co-voorzitters: Jeroen Van Habberney en Lieselotte Oste
Penningmeester: Lindsay Van Den Brande
Secretaris: Karen Croes

Contact en info

Wil je graag deel uitmaken van deze enthousiaste ouders? Of ben je liever een helpende hand? Aarzel niet om ons te contacteren.
oc@ahaschool.be